Hypoteticky vzato ....

 ... myslíš, že by tu byla šance, že by jsi se do mě zamilovala? - Věta, kterou položí v dnešní kapitole Dindin naši roztomilé blondýnce Rachell. ♥  Docela mě tato věta, když jsem si to četla  před překladem dost dostala. Já být Rachell, tak v téhlé napínavé nebo spíše romantické chvilce, bych nejspíš dostala výbuch smíchu. >.<

Tak tu teda máme další pokračování Where Tangents Meet a to kapitolu 16. ONLINE myslím, že do čtení této kapitoly Vás už nemusím motivovat. Je to čím dál víc sladší a sladší. ^^ A už teď se pouštím do další kapitoly. Tak snad se Vám zalíbí. <3

Následuje další kapitola Tamen de Gushi. Dnes docela s vtipným kontentem, ale zas málo textu, takže to budete mít rychle projeté. ♥ Kapitola 194 ONLINE. 

Nezapomeňte nás sledovat na instagramu (@mysubscz) ať Vám nic neuteče! 

Nově na pravém panelu můžete najít "stav" projektů, na kterých se pracuje a nebo se na ně zrovna chystám! ^^ Jen tak maličko pro informaci. (Když jste na mobilu a ten panel nevidíte, tak si přepněte "stránky pro počítač" a hned to uvidíte. (Projekty)

Dále pro vzpomínku tu máme přestěhovaný překlad Kill Me Baby! Který jsem kdysi dávno začala překládat, ale nebyl o to vůbec žádný zájem a tak jsem překlad pozastavila. Čtyři kapitoly si můžete u nás přečíst ONLINE.


Přeji pěkné čtení K-Xeepy
Zanech třeba i koment, v jaké manze bych měla dál pokračovat. ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat