Další pokračování Tamen de Gushi

 

Zdravím dámy a pánové! ♥ 180.1 kapitola je tady !

Náš oblíbený příběh Qiu a Sun si připomeňte u nás na blogu. Já vím, že je to otravné stále překlikávat z imguru sem na blog. Ale na imguru jsou ty překlady legální. 

Snad se vám jejich příběh líbí a to i mé překlady, které jsou trošku odfláknuté, co se tak zpětně dívám. 
Překlad a tak dále. Jsou dělány jen z amaterského pohledu a s láskou pro další čtenáře, co také bojují s angličtinou. Vše děláne v mém dobrovolném čase a pro zábavu nebo také mě přemohla nostalgie z dob aktivního překládání všech mang, manhw a manhue. 
Chybí mi to! ♥
Vaše myšlenky a názory mě velice zajímají! Tak se nebojte a pište komentáře, ráda si s Vámi popovídám! Co Vám nejvíce chybí? 


Jinak přeji pěkné čtení. K-Xeepy

10 komentářů:

  1. Super další kapitola! :3 Ale když kliknu tady na odkaz ve článku, tak se mi nic nenačte... 👀
    A naprosto chápu, že někdy ta nálada na překlad není. Sama mám někdy období, že půl roku se do toho musím nutit, abych pravidelně něco vydala... a někdy zase období, kdy každý den přeložím minimálně jednu kapitolu. 😂 Je to jak na horské dráze 🙈😂
    Mimochodem, nevadilo by, kdybych sdílela odkaz na váš blog u sebe na blogu? ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za upozornění! Už je to opravené ♥.
      Přesně tak to je! Ale myslím si, že u nás (ten starý tým) ta motivace na překládání atd. vyprchala v době, kdy už jsme překlady nemohli sdílet na akihabaře (která už neexistuje) a už není moc těch čtenářů, co by to četli a ocenili. Nebyla ta radost z komentářů a chuť překládat :(.
      Určitě nevadilo. A určitě tady napiš svůj blog, ráda si počtu :3

      Vymazat
    2. Jj, na tu dobu s akiharou si pamatuji. Hledání čs překladů bylo mnohem jednodušší 🙈 Já jsem s překlady přišla na scénu asi rok před ukončením aki? Už ani nevím 😂 prostě jsem začala v roce 2017 🙈😂 a ten nedostatek komentářů naprosto chápu! člověk pak ani nemá takovou radost, když nemá nějakou odezvu 😔
      Můj blog: https://anime-manga-garden.blogspot.com/ ale jsou tam jen BL (yaoi) mangy 🙈 takže jestli jsi na tento žánr 😁

      Vymazat
    3. Bylo to asi nejlepší období pro nás. :D Bylo to mnohem jednodušší.
      Tak to potom jo. :D Tak radost jsem už našla. Četla jsem si všechny ty kapitoly TdG :D jako ten můj překlad před těmi 6 lety je fakt otřestný (a pořád se nic nezměnilo xD), přesto mě to vážně rozesmálo. A mám chuť v tom pokračovat a chci vědět, kam se už holky dostaly za ty dva roky, co jsem v překladu OFF.^^

      Jasně! Yaoi je můj nejoblíbenější žánr. ♥ Takže už vím, čím naplním své volné chvílky!

      Vymazat
    4. ale ted už se TdG už hodně dlouho nevydalo nic nového 👀 je mi to líto, je to hrozně sladký :3
      oh, vážně? :D Tak to jsem ráda 😁 doufám, že zanecháš komentář, až si něco přečteš ;3

      Vymazat
    5. Všimla jsem si, že se moc kapitol nepřidalo na jiných webech a že vlastně se to seklo někde v minulém roce :O.
      To je samozřejmostí, jen nevím, co si vybrat ještě jsem z vaších překladů nic nečetla ani v AJ.

      Vymazat
    6. Jo, stará překladatelské weby se spíše zrušily a vznikly nové blogy či skupiny, teď je tu například manga-boomers.cz nebo třeba ttmanga.cz
      Tak od nás rozhodně doporučuji z dokončených Neon Sign Amber, On Doorstep, Ore no Kirai na Yankee-kun, z rozpracovaných Walk on Water, a jestli znáš žánr omegaverse (omega svět), tak to bych doporučila Love is an Illusion nebo Omega wa Pink 😂 (Jestli jsi o omegaversu nic neslyšela, tak mám na blogu i článek, co je to 😁 )
      Všechno to jsou kapitolovky a jen WoW a LIAI jsou rozpracované, vše ostatní je dokončené 😁 Abys je nemusela složitě hledat, tak nahoře je pole pro vyhledávání, takže stačí, když tam zkopíruješ ty názvy a hned ti vyjedou 😁

      Vymazat
    7. Tak to ani nevím. Já už CZ nečtu, ale od vás určitě kouknu! :D Já jsem hlavně měla strach, že TdG se za ty dva roky dostalo úplně někam daleko třeba o 100 kapitol. Ale nic moc teda. Už to mám vše hotové :D a nevím, co teď.
      Tak koukla jsem se, že toho máte opravdu hodně, že si můžu i vybrat. Takže děkuji za návrhy, jakmile dostěhuju už staré překlady z webnode, tak začnu číst! A hodím ti tam komentáře. :D

      Vymazat
    8. Já už je popravdě taky moc nečtu. 😂 Jen si držím takový malý přehled? Takhle bych to asi nazvala 😂😂 Jo, nevím co se s autorem/autorkou stalo :/ Je to mi taky hrozně líto Q.Q Ono se jistě najde něco dalšího 😁😁
      Jo, už tam jsou překlady od tří? ne, od čtyř lidí, ale už jsme aktivní jen dvě 😁 Budu je vyhlížet! 😂

      Vymazat