Next =^.^=

 Zdravíčko ♥ konečně tu máme 1. července a ty nejteplejší dny jsou před námi (teda aspoň doufám), tak si je pojďme na plno užít! ^^  Vždy, když jsou ty horké dny, tak mi to připomíná ty roztomilé postavičky z anime, které si užívají na pláži. A mám chuť na něco mrknout.

Dnes tu přináším další kapitoly TdG a už se nám to pomalinku krátí a kdo ví, zda autor bude dál pokračovat.

Kapitola 191 a 192, co Vám mohu prozradit? No na tyto dvě kapitolky, jaksi nemám slov a proto se na ně podívejte (a přečtěte) ZDE.  ^^

Dále pro vzpomínku si můžeme připomenout překlad od Adri a to mangu Citrus → Aihara Yuzu je obyčejná holka, co s ní o romantiku s klukem. Vše se však změní, když přestoupí na dívčí školu. Nejen, že jsou tam přísná pravidla, ale i dost nepříjemná prezidentka školní rady (Mei). Naše hrdinka je sebevědomá a ví, že to nějak přežije. Bohužel to největší překvapení na ni čeká doma. Zjistí totiž, že Mei je její nevlastní sestra. 

Přeloženou u nás můžete najít první knihu. 
Další je překlad od Nanami a to manga Dadadadan → 

Příběh tří kluků, kteří mají jednoho společného nepřítele - ženy! První z nich je nenávidí, druhý je nesmírně plachý, a třetí .. dívky uznává pouze ve formě 2D. Ale holkám je to jedno a rády s nimi navazují mezilidské vztahy, v čele s předsedkyní dívčí koleje, která je požádá o pomoc, při proklouznutí do dívčí koleje, kde se potuluje podezřelá osoba. 

Ovšem Nanami přeložila jen jednu kapitolu, tak snad se Vám zalíbí.
O víkendu můžete očekávat další překlad Tamen de Gushi, další vzpomínkové překlady a taky pokračování WHERE TANGENTS MEET! ♥  Všem přeji příjemné čtení.
PS.: Vzhledem k tomu, že TdG budeme mít přeložené a budeme čekat na další. Mezitím bych pokračovala v dalších překladech, máte o něco zájem?

2 komentáře:

  1. Where Tangents Meet jsem nečetla, ale už jsem to několikrát zahlédla na webtoon, takže to možná jednou zkusím 🤔😁
    a koukám, že si zkoušíš hrát s designem? 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Where Tangents Meet je strašně sladký příběh a takový spíš školní život. :D Já jsem si tu kresbu od toho autora dost oblíbila.
      Jo zkouším všechno možné a pořád nejsem spokojená, zdá se mi, že v té počitačové verzi je to hrozně velké >.<

      Vymazat