Co ten polibek znamenal?

Znáte dívky Mei a Yuzu z mangy Citrus? Jestli ne, tak mě nehte krátce vysvětlit. Mei je prezidentkou školní rady a také vnučkou ředitele dívčí školy, tudíž musí řádně obstarávat školní záležitosti a dohlížet na dívky, aby byly upravené a morálně zásadové. Pak, ale jednoho dne nastoupí na školu dívka Yuzu, která je tak trošku pravý opak Mei. Má přebarvené vlasy, nenosí řádně uniformu a je dost drzá. Nicméně, aby toho nebylo málo pro Yuzu se stává Mei nevlastní sestrou. Takže ji vídá každý den a mezi nimi se odehrají i né zrovna sesterské chvilky. 

Před 4 roky tuto mangu překládala u nás Adri. Od ní tu máme 8 kapitol k přečtení online. Dnes ode mě tu máme pokračování tohoto románku. 9 kapitolu si u nás můžete přečíst už TEĎ ONLINE. Budu se snažit v této manze dál pokrařovat, když bude o ní zájem. Minimálně bude vycházet jednou měsíčně. Snad se Vám bude dobře číst i přes moje překlepy. :D 


Nicméně tu ještě mám 196. kapitolu Tamen de Gushi, kterou už vytahuju ze svých zásob, které pomalu dochází. Tak tady si příběh užívejte plnými doušky. ♥ ONLINE ZDE 


Vzpomínkově tu máme starý překlad od Nanami, opět manga není kompletní. Takže online si můžete přečíst 4 kapitoly. Soredemo Sekai wa Utsukushii. Já jsem si kdysi tuto mangu dost zalíbila a kdyby byl zájem, tak bych se do budoucna chytla překladu. ♥ 
Nike, čtvrtá princezna z Království Deště a ta, která má moc přivolat déšť, cestuje do Království Slunce oženit se s králem Slunce Liviusem pro svou zemi, i přes její vlastní neochotu. Brzy zjistí, že král, který dobyl svět, je ještě dítě! Kromě toho z neznámých důvodů požadoval po Nike vyvolat déšť..? 

Žádné komentáře:

Okomentovat