Další překlady TdG ♥


 Zdravíčko, dnes při teplém/deštivém nebo dost zajimavém počasí si u nás můžete přečíst pokračování Tamen de Gushi a to rovnou tři kapitoly. (181,182 a 183).  Co maličko můžu prozradit nebo Vás navnadit, aby jste si tento příběh přečetli? Sun se vyrovná se svým vztekem a z nějakého důvodu se svým zraněním nedojde do nemocnice, protože by ještě ráda něco udělala v zábavním parku a prožila krásnou chvíli, když to neudělá, tak toho bude dost litovat. 

Chci se omluvit, jestli do budoucna najdete v kapitolách jiné fonty a tak trochu se Vám to nebude líbit. Ale hledám nějaký font, který by krásně sedl na tento příběh. Bohužel ještě se mi nepodařilo najít ten pravý a používala bych staré fonty (které jsem používala před 5ti léty), ale nemůžu je už nikde sehnat. Kdyby jste měli nějaký typ, tak budu za to moc vděčná! ^.^

PS: Můžete nás najít na FB pod názvem Mysubs a také na instagramu @mysubscz 

5 komentářů:

  1. Já používám do bublin font patrick hand, na křik pak většinou badaboom nebo angella narrow 😁 a pokud by to měl být nějaký... hezčí text :D třeba sladká slůvka, tak mám ráda Kalam, indie flower, nebo gunny rewritten 😁
    Pamatuju si, jak jsem poprvé používala Comic sans 🙈😂😂😂 V češtině to mám kvůli diakritice těžké >3<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za návrhy! :D Jo je to hroší najít počeštěný font. Dřív jsem používala přesně určený font k mangám. Ale nemůžu ho ani za boha najít v počeštěné verzi! :( Jo, dřív za ten comic sans všichni rvali hlavy. Ale mě to příjde, jako docela dobrá náhrada, která nemá nějak obří mezery. :D Holt ještě budu hledat.

      Vymazat
    2. Jo, ten font přímo pro mangy jsem taky na začátku hledala, pak jsem našla ten patrick hand a jsem s ním šíleně spokojená, i když myslím, že jsem ten manga font už v počeštělé verzi našla 🤔 ale to bych kecala 😅

      Vymazat
    3. OO MŮŮJ BOŽE! DĚKUJI! ♥ :D Ten font patrick hand je zatím to nejlepší, co můžu používat než najdu ten starý manga temple nebo jak se to jmenovalo :D ještě jednou děkuji' ^^

      Vymazat
    4. Za málo 😁😁 Já ho mám nejraději, a už u něj i zůstanu 😁 Jsem s ním nejvíce spokojená, a už nechci mít na blogu více fontů 😂😂

      Vymazat