Chci tě vidět

 Zdravíčko, při teplých večerů si u nás můžete přečíst nově: Pokračování zábavního příběhu Tamen de Gushi, také sladkého příběhu Where Tangents Meet a pro připomínku staré překlady (One Shoty)


Tamen de Gushi 

200 a 201. kapitola ONLINE.  


V těchto kapitolách si moc nepočtete, ale přesto se určitě zasmějete! 
Další kapitoly můžete očekávat v následujícím týdnu. Nemůžu se vyrovnat s tím, že už se blížíme k doposud vydaným kapitolám a tak jsem pátrala po celém internetu na všech fórach. A že by jich mělo být doposud 226 kapitol od autora. Online je můžete najít jen 205, tak tedy nevím, kde to vázne. Přesto mě to nedalo a hledala jsem dál! A našla jsem dalši dvě kapitoly, takže se do nich pustím, jsou vážně sladké ♥. Takže brzy u nás bude 207 kapitola.


Where tangent Meet 

Sladký příběh mezi Rachell a Landonem dál pokračuje. Nyní však, co Landon nabídl, že budou v "tajném" vztahu se Rachell docela trápí, protože se nikomu nemůže svěřit, ale přece jen se někdo objeví, kdo ji přinutí promluvit. Co by jste dělali vy, kdyby jste byli v tajném vztahu? U mě by to rozhodně nebylo v tajnosti. 

20. kapitola ONLINE


One Shoty pro vzpomínku

Halloween Rhapsody 

Hananusubito

Hanirabi


3 komentáře:

  1. Ahoj, autor té manhuy přestal překládat, protože vydavatel nedovolil v tom pokračovat,vydali první svazek, který se, pokud se nepletu, dostává až ke zpovědi Sun Jing. když však chtěli vydat druhý díl, jejich vydavatel jim to nedovolil. na rozdíl od prvního dílu, který mohl být právě předáván jako kamarád/kamarádka, druhý díl by obsahoval scénu zpovědi a polibku a vydavatel nechtěl vydat druhý díl, pokud tyto scény nebudou odstraněny.poté, protože příběh nyní měl pozornost od ccp, romantický aspekt příběhu téměř zmizel, vývoj zápletky se zastavil, aktualizace byly mnohem méně časté a místo yuri příběhu se stal výřezem životního příběhu. všechny novější kapitoly jsou jen krátké kousky životních střípků a nemyslím si, že by se příběh v dohledné době vrátil. V Číně je to problém, ohledně homosexuálních témat, jak se něco objeví mezi stejným pohlavím,musí to být odstraněno, právě kvůli tomu muselo dost autorů přestat s vydávání manhuy. Vždy záleží na vydavatelství.

    OdpovědětVymazat
  2. ps: Děkuji za překlady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravíčko, něco podobného jsem četla, ale moc jsem tomu pozornosti nedávala. Přesto děkuji za lepší vysvětlení. Docela smutné, aspoń by to chtělo jiný konec než jen právě ty krátké životní chvilky. Pravděpodobně se tomu nevrátí, tak to mě teď moc neuklidnilo. xD Takže ještě jednou děkuji za info ♥ a komentář.

      Vymazat