Tři Manhuy/Manhwy příběhy

Opět bych vám chtěla představit respektive "připomenout" naše dřívější překládané a již dnes pozastavené překlady. Jsou to tři dějové linie v typu Manhuy a Manhwy. 


Prvním příběhem je Hey, Your Cat Ears are Showing! je to Manhua, kterou v dřívější době překládala Nanami, kdy ještě s námi byla aktivní. Příběh se točí kolem chlapce a jeho kočičím spolubydlou. Jak bych to řekla svými slovy, tak je to příběh každodenního života, kdy se chlapec stará o svého kocoura a koucour mu projevuje svou lásku. Je to takový krátký soubor s barevnou kresbou. U nás najdete přeložených 22 kapitol do češtiny. Můžete si jej přečíst online. První překlad byl u nás zveřejněn 17. května 2015. Nanami překlad pozastavila z toho důvodu, že čekala na AJ překlad. Jestli už vyšli to jsem bohužel nezjišťovala, a tak se pokračování nejspíš nedočkáme. 


Dalším příběhem je Mosspaca Advertising Department je to také Manhua tvořená stejnými autory jako u Tamen de Gushi a 19 Tien. Ale nad touto Manhou spolupracují a vystihují v ní jejich každodenní život v jejich reklamce, také tam najdeme jednu osobu, která s nimi také pracuje. Tuto Manhu jsem překládala já (K-Xeepy), pozastavila jsem tento překlad z důvodu, že to nikdo nečetl a mě se už také moc nelíbila, takže to byla jenom ztráta času, takže k překladu se nikdy nevrátím. U nás najdete přeložených 30 kapitol v češtině a první překlad byl zveřejněn 1. září 2015

Posledním příběhem je Dice: Kostka, která vše změní, je to tentokrát Manhwa a příběh se točí kolem chlapce, který je absolutní NOOB a to ve všem, jak ve vzhledu, v dovednostech a je chudý, hloupý. Nese věčnou smůlu a jediné na čem mu záleží je dívka jménem Eunju. Jenomže na jeho školu nastoupí nový student se stejným jménem, ale je jeho pravým opakem. Je nádherný, chytrý, silný a neskutečně populární, jenomže je na něm něco zvláštního. A díky tomu se našemu "hrdinovy" změní život. Tuto Manhwu opět jsem překládala já (K-Xeepy), samozřejmě výjimkou tohoto překladu je, že je pozastaven dočasně a k překladu se vrátím hned, jak bude tento blog zcela přestěhován. Do teď je přeložených 6 kapitol a první překlad byl u nás zveřejněn 4. června 2017.

Žádné komentáře:

Okomentovat